Najnowsze Wpisy

...smutno mi tak :(... Komentarze (0)
25. września 2002 09:25:00
linkologia.pl spis.pl
... wiec sie zaczyna heh .. olka wyjezdza ..nigdy nie myslalem ze po stracie jednej osoby czuje sie takom pustke w samym sobie .czujesz ze czegos ci brak . chyba dosyc mocno jo polubilem chyba za mocno .w moich wyobrazeniach lekcji , przerwy albo innej czesci dnia jest tak nudno ... strasznie nudno . jedna osoba moze tak na tym zawazyc :( .. chociarz nic strasznie wielkiego sie nie dzieje a jednak ciongle we mnie drzemie nadzieja ze przyjdzie do szkoly i powie zartuje nie jade do wawy oddalbym duzo zeby to mogla byc prawda .. na dzisiaj chyba juz starczy choc tyleeeee bbym chcial pisac ..!
amberbloger : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2627282930311
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zlota-raczka-radzi-porady-o-agd | damselita | ania-i-julita | m-i-s-i-e-k | nibylandia | Mailing